Moltes Novetats!

2015-03-29 19:38

Després d'una temporada molt moguda i sense temps per quasi res, avui finalment he pogut tornar a seure i escriure a la pàgina web.

Han passat quasi 4 mesos en els que ha passat una mica de tot, tant a nivell escolar, com a nivell de pràctiques.

Comensaré explicant el periple de les pràctiques;

L'últim cop que vaig escriure anava a fer una entrevista als Mecanizados Pecatrol, a Vilassar de Dalt, empresa a la qual vaig estar fins a principis d'any i on vaig poder adquirir experiencia i coneixements gràcies als excelents treballadors que tenia.

Als Mecanizados Pecatrol vaig treballar amb una Kondia 640 la qual duia un control Fagor 8050 i on hem dedicava a les peces amb mes producció.

Tot i lo be que estava anat tot, a finals de l'any 2014, el gerent de la empresa va morir i la empresa va dissoldre's, per la qual cosa vaig tenir que tornar a buscar una nova empresa per poder acabar les pràctiques.

La veritat es que va ser quelcom força intens, i tot i els dubtes que hem va generar al principi, ara crec que ha sigut un canvi molt convenient.

Hem van comentar sobre un taller a Mataró, Talleres Cridi, i després d'informarme a través de la pàgina web que tenen , vàrem concretar una entrevista.

Alla vaig ser atès, primer pel gerent de la empresa i seguidament pel cap de taller, i ens vàrem posar d'acord per poder fer les pràctiques allà.

Crec que ha sigut una de les millors coses que m'han pogut pasar a nivell laboral, ja que es un taller on hi ha molts i molt bons oficials, i treballen amb una qualitat i una tecnologia molt avançada. Cosa que m'ha permès adquirir molta més experiència i coneixement per poder introduir-me en un món tant competitiu com el de la mecanització.

A nivell de maquinaria, estic treballant amb:

Kondia 640, Kondia 2010, Charmilles 600, Charmilles Duro, Okuma MU 500 VII, Zayer  5000 KFU.

Les quals funcionen, ha excepció de la Okuma que ho fa amb el seu propi contro (ISO), amb Heindenhain.

En aquesta empresa normalment estic a l'àrea de producció, fent funcions d'operari, verificant peces i controlant una màquina del electroerosió per fil.

Tinc conveni fins al dia 22 d'abril, i estic molt il.lusionat!

A nivell escolar, el fet de canviar d'empresa de pràctiques, va ser tot una odissea, pero finalment va arribar a bon port.

El projecte, treballs, examens i altres m'han portat de corcoll aquests últims mesos.

El projecte del braç robòtic ha sofert molts canvis i de mica en mica aniré pujant tota la informació. Crec que tots els canvis que ha sofert han sigut a millor i gràcies al mateix, m'he pogut introduir al món de les impresores 3D. Món que m'ha cridat molt l'atenció i a la que pugui disposar de més temps lliure li dedicaré molta atenció.

Salutacions!

 

 

Retorna

Contacte

Disseny i Programació

© 2014 Rervats tots els drets.

Fes la teva web gratuïtaWebnode