Benvinguts a la  pàgina web de Disseny i Programació

Benvinguts a la pagina Disseny i Programació, 

Després de donar-li moltes voltes i conscient del potencial que té internet, crec que he trobat la manera d'aconseguir diferents objectius. Després d'un any embarcat en aquest projecte personal i laborall, que és el de fer un canvi de perfil professional, fins ara no he pogut materialitzar aquest projecte que és la pagina web. Entre anades i vingudes, treball i estudis no ha sigut fins ara que he posat fil a l'agulla.

Deixeu-me que intenti definir perquè crec que és important el fet de dissenyar,crear, produir i anar treballant amb aquesta pàgina.

A nivell professional i amb els temps que corren, no és  fàcil poder arribar a una entrevista de treball quan encara no tens experiència en el sector, les llistes de candidat són extenses i el temps de l'entrevistador és poc. Si no arriben al teu currículum, no pots demostrar el teu potencial i el que pots arribar a fer en l'àmbit laboral.

Aquí arribem a la materializació d'alguns dels objectius que em corrien pel cap. Per una banda, poder demostrar els meus coneixements  i aquesta pàgina es un espai inmillorable perque els qui puguin demostrar una mica d'interès en el que soc capaç de fer, puguin fer-ho sense necessitar d'una entrevista o no utilitzar el tan preuat temps. D'aquesta manera arribem a una altre possible objectiu: un cop vist el treball, si hi ha alguna persona interessada en la feina que presento, tindrà les meves dades de contacte.

Per altra banda, a nivell personal, he dedicat, dedico i espero poder dedicar molt de temps tant al disseny, que és quelcom que aquest any he tocat molt d'aprop, com a la programació de maquinària CNC. Puc dir sense cap mena de dubte que tot i que no havia treballat mai en res relacionat amb la fabricació mecànica, tant disseny com programació m'ha omplert d'una manera que no havia imaginat mai. Per això, m'agradaria compartir els meus treballs amb la gent que es dedica això, o com jo, comença aquest camí.

D'aquesta pàgina espero, no només poder ensenyar el meu treball si no que sigui una eina amb feedback, en la qual pugui escoltar les opinions de tots aquells interessats en el tema, i d'aquesta manera poder acomplir dos objectius més: aprendre i ensenyar.

 

Productes

  • BRP BRP

    Aqui us deixo alguns dels plànols que he elaborat del BRP. Tot i que no son els últims en breu ja els penjaré. Aquí teniu el segon model de pinça que vaig elaborar:   Pinça Gran doble en detall.pdf (694956) Aquí podeu trobar uns plànol força actualitzats del que serà el cos del BRP:...

  • Mordaça Mordaça

    Aqui teniu el PDF dels plànols de la mordaça rodona.Mordaça Rodona.pdf (283921)

  • Braç Robòtic controlat per Arduino (Projecte Final de CFGS) Braç Robòtic controlat per Arduino (Projecte Final de CFGS)

    Braç Robòtic controlat per arduino i com a projecte de final de grau de CFGS en Programació de la Producció en la Fabricació Mecànica al Institut Pompeu Fabra de Badalona. Aqui es on aniré penjant tota la informació vinculada al projecte. Plànols, imatge, dibuixos, conceptes, esquemes i més. Mes...

Notícies

  • 2015-03-29 21:14

    Talleres Cridi

    Nova incorporació als Talleres Cridi de Mataró per fer les FCT del curs. Un excel.lent lloc per...

  • 2015-03-29 20:44

    BRP

    Després de moltes més modificacions, finalment el Braç Ròbotic ja te un disseny acabat! Tot és...

  • 2014-11-13 11:31

    Braç Robòtic

    Després de moltes modificacions, el braç ja te el disseny quasi definitiu. La pinça ja esta 100%...

  • 2014-11-13 11:29

    Mecanitzats Pecatrol

    Avui entrevista a Mecanitzats Pecatrol, empresa que es dedica al mecanitzat de peces i que esta...

  • 2014-11-13 11:25

    Nouteme com a FCT?

    Nouteme és una empresa ubicada a Badalona, més concretament al polígon Badalona Sud. Son una...

  • 2014-11-13 11:20

    FCT no obtingudes

    Després d'un procés més dilatat del que esperava, finalment s'ha acabat desestimant les FT a la...

  • 2014-10-16 12:35

    FCT

    Finament i després de moltes cabòries burocràtiques, ja les tenim aqui! Les FCT firmades per el...

  • 2014-10-15 12:32

    Projecte final de grau

    Finalment ja tenic decidit el projecte final de grau, sera un braç robòtic controlat per una placa...

  • 2014-10-14 12:28

    Primer contacte amb llenguatge G!!

    Ja hem tingut el primer contacte amb el llenguat G o més conegut per llenguatge ISO. Farem...

  • 2014-10-10 11:22

    FCT al caure!

    Cada cop es més aprop! I si hi ha sort... la setmana que ve comencem ja amb les FCT! I en una...

1 | 2 >>

Contacte

Disseny i Programació

© 2014 Rervats tots els drets.

Fes la teva web gratuïtaWebnode